Convocatòria d’ajudes a xarxes d’investigació 2026

Convocatòria d’ajudes a xarxes de recerca 2026

L’Agència Estatal de Recerca (AEI) convoca, en concurrència competitiva, ajudes a fi d’incentivar la creació de xarxes de recerca que promoguin la complementarietat de capacitats i optimitzin els recursos de recerca existents. Les activitats cientificotècniques que es proposin hauran de demostrar el valor afegit per a potenciar xarxes de recerca a través de la consecució d’objectius comuns i compartits i la realització d’activitats que no podrien finançar-se a través d’altres instruments.

  • Qui pot sol·licitar-ho?
    Tant la persona que actuï com el coordinador/a de la xarxa com la persona que ostenti la representació de la Universitat, hauran d’estar inscrita/s prèviament i donades d’alta en el RUS. Per part seva, l’entitat haurà d’estar inscrita en el CISIN.
  • Dotació econòmica
    La quantia màxima d’aquesta convocatòria és de 6.600.000 euros, amb càrrec als pressupostos generals de l’Estat.
  • Criteris d’avaluació
    Les sol·licituds s’avaluaran conforme als següents criteris:
    • Qualitat i viabilitat de la proposada
    • Qualitat i trajectòria dels components de l’actuació
    • Impacte esperat dels resultats.
    La ponderació de cada criteri figura en l’Annex I de la convocatòria completa.
  • Termini de presentació de sol·licituds
    Del 10 de juny a l’1 de juliol de 2026 a les #14:00 h (hora peninsular espanyola). La sol·licitud ha de presentar-se obligatòriament de manera telemàtica a través de la web de la AEI.

 

Accedeix a la convocatòria completa

 

Us afegim la comunicació de la UGT

 

Comparteix:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram